2013. december 1., vasárnap

Kritika #2

Sziasztok!Ez Beby részére a második kritika,ezúttal én Rékus:$ írom.:)

The world mission
Kinézet: Nagyon tetszik a fejléced,de csak ismételni tudom magamat.A modulok jó helyen vannak,betűtípus tökéletes.Nekem nagyon bejön az egész,úgyhogy ennyi.Nem is tudok mást mondani.

10/10

Történet: Bevallom nem olvastam végig az egészet,de nagyon megfogott.Az írásod tökéletes.Ahogy olvastam a részeket,egyre jobban tetszett, mivel nem nagyon szeretem ezeket a fantasy blogokat.Helyesírási hibákat abszolút nem találtam.Csak így tovább.

10/10

Trailer: Nos,egyszer youtube-n keresgettem ilyen trailer-okat és pont szemben találtam magam a tiéddel,úgyhogy már másodszorra látom,de nagyon tetszik.Jó zeneválasztás,kitűnő képek és gifek.Azt hiszem beleszerettem a blogodba!

10/10

Összpont: 30/30 Maximum!:)
Gratula!
Rékus:$.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése