2013. december 1., vasárnap

Kritika #1

Sziasztok!Meghoztuk az 1. kért kritikát Beby részére! :)

                                                                The world mission
Prológus:Bevallom,hogy nem szeretem a fantasy stílusban írt blogokat.Mikor elolvastam a prológust,úgy éreztem,a te blogod valahogy más.Valahogy érdekesebb,jobban felkelti az érdeklődésem.Tetszett az egyedisége,hogy a lány nem a Földön él,ami nagyon kevés blogra jellemző.A 2.,3. rész is elképesztően tetszett,szépen leírtad az érkezését,a találkozást a fiúval.Ezt a szép leírást eddig talán csak 1-2 részben nem éreztem,de ez nem is lényeg,mert ettől eltekintve szuper jó.Más hozzáfűznivalóm nem is lenne.A pont egyértelmű:

10/10

Fejléc:Fantasztikus!Nem túl zsúfolt,nem túl csicsás,nem túl üres.Pont jó.A kivágások is rendben vannak,a fejléc háttere is.

10/10

Történet:Tudod,az a helyzet,hogy manapság csupa unalmas fantasy blog van,ami általában színtiszta sablon sztori.Ez kitűnik mind közül.Nem találkoztam még hasonlóval,hogy egy lánynak küldetése van a földön,és tőle függ,hogy kipusztul-e a faj.Nagyon-nagyon egyedi.Szinte könyvbe illően fogalmazol,ami tetszik.Aligha láttam két szóismétlést,de amik voltak,azok is olyan helyen,ahol lehetetlen volt más szóval helyettesíteni.Nem is tudnák bővebben írni a blogodról,mert csak dicsérni tudom.

10/10


Összpont:30/30 MAXIMUM!

Gratulálok!Csak így tovább! :)
xoxo Fancsi


2 megjegyzés: